FAQ - nejčastěji kladené dotazy

Máte otázky? My máme odpovědi.

 

 

1) Jak vytvořím objednávku?
Vyberte si zboží, o které máte zájem. Můžete tzv. rychlým výběrem podle Vašich kritérií, kdy napíšete do vyhledávače klíčové slovo, které hledáte (velikost, značka, druh zboží atd.) nebo použijte nastavené kategorie. Vyberte si velikost a počet kusů, poté klikněte na pole „Do košíku“. V případě, že chcete pokračovat v nákupu, zavřete malé okno „Přidáno do košíku“. Pokud jste Váš výběr dokončili, klikněte na „Nákupní košík“, ve kterém v několika krocích dokončíte objednávku. 
 
2) Zasíláte zboží na Slovensko?
Ano, zboží zasíláme také na Slovensko a to prostřednictvím Zásilkovny nebo dopravní společnosti. Platba je možná kartou, převodem na účet nebo dobírkou při převzetí v EUR. Cena poštovného je od 99 Kč. Při objednávce nad 1 999 Kč je doprava přes Zásilkovnu na Slovensko zdarma.

 
3) Jaká je dodací lhůta objednaného zboží?
Zboží s dostupností "Ihned k odeslání" je u nás skladem a doba dodání tohoto zboží k Vám bývá 1 až 2 dny. Zboží s dostupností "U dodavatele" má skladem náš dodavatel (výrobce) a doba dodání tohoto zboží k Vám bývá v rozmezí 3 až 7 pracovních dnů (dodací lhůta pro Slovenskou republiku bývá o 1 až 2 dny delší).
 
4) Mám dárkový voucher nebo slevový kód, jak jej uplatním?
Máte-li k dispozici slevový kód nebo dárkový voucher, zadejte jej prosím do pole „Mám slevový kupón“ v prvním kroku objednávky.
 
5) Jak mohu uhradit svou objednávku?
Svou objednávku můžete uhradit hotově při osobním převzetí. Při nákupu na e-shopu pak převodem na účet, kartou pomocí platební brány nebo na dobírku.
 
6) Jaký způsob dopravy nabízíte pro ČR?

Balíkovna doručení na zákazníkem vybrané výdejní místo za 65 Kč.
Tento způsob dopravy je zdarma při objednávce nad 1 999 Kč.
Momentálně se jedná o nejrychlejší způsob dopravy.

Zásilkovna - doručení na zákazníkem vybrané výdejní místo od 89 Kč (dle hmotnosti zásilky).
Tento způsob dopravy je zdarma při objednávce nad 1 999 Kč.

Kurýrní služba - doručení na adresu zákazníka od 110 Kč (dle hmotnosti zásilky).
Tento způsob dopravy je zdarma při objednávce nad 1 999 Kč.

Česká pošta - doručení na adresu zákazníka od 70 Kč (dle hmotnosti zásilky).

Osobní odběr - Kamenická 802/13, Praha 7 / zdarma
 
7) Jak si můžu ověřit, že byla moje objednávka v pořádku přijata?
Po vytvoření Vaší objednávky na e-shopu Vám zašleme potvrzovací e-mail s číslem Vaší objednávky i zvoleným způsobem platby a doručení. V e-mailu navíc naleznete odkaz pro sledování stavu objednávky.
 
8) Mohu si nechat doručit objednávku na jinou adresu než je fakturační?
Ano, můžete. Stačí při zadávání adresy kliknout na „Doručit zboží na jinou adresu“ a vyplnit doručovací adresu do zobrazených políček. Je pouze na Vás, zda si necháte zboží zaslat na adresu do práce nebo k rodičům či přátelům. 
 
9) Kde najdu technické informace o produktu?
Při prohlížení stránky klikněte na zboží, které Vás zajímá. Zobrazí se popis, který vás bude informovat o charakteristikách, případně i složení vybraného produktu. 
 
10) Mohu vrátit nevyhovující zboží?
Zboží je samozřejmě a bez problémů možné vrátit do 14ti dnů ode dne doručení. Také je možné zboží vyměnit za jinou velikost, jiný model či vrátit kupní cenu. 
 
11) Jak zvolit správnou velikost?
Pro určení správné velikosti Vám mohou pomoci tabulky velikostí umístěné u jednotlivých produktů, ve kterých podle svých rozměrů najdete tu správnou velikost. Pokud si s výběrem správné velikosti nejste jisti, napište nám na info@inlinespecial.cz nebo zavolejte na +420 724 165 417, rádi Vám poradíme. :-)